sobota, 12 września 2009

zdjecia kurwa wasza zajebana mac



dzielnica mieszkalna

Piotr obserwujacy tutejsze obyczaje ktore roznia sie nieco od naszych, zreszto chyba podlapal ocb bo zaczyna byc gorszym brudasem niz oni ;)





mlody chlopak z waranasi nad brzegiem gangesu oddajacy sie defekacji i byc moze z drugiego brzegu jego dobry kolega robi to samo




dobry znajomy z tutejszych rewirow



kolejny znajomy ktory mowi mi ze trawa jest zielona we tle sprzatanie


ganesia i sziwa chyba ;)


gowna so zbierane i suszone gdzie niegdzie, a zbieraja je male dzieci do reklamowek wez na to np z tesco



palenie zwolok po raz 1

palenie zwlok odcinek 2



chujowy ja


fuhrer
zdechla mucka


bielinka



gowniana robota



suszenie na gownie




Boze na co mi to bylo, a mama mowila ze ta wczesniejsza byla fajniejsza

2 komentarze:

  1. Dobre foty, macie kurna zmysł artystyczny. Zwłaszcza robienie fot Piotrkowi z poziomu podłogi przywodzi mi na myśl widoki z naszych wspólnych imprez, kiedy Brzyski rano staje nade mną chwiejąc sięn nawalony jak stodoła po żniwach i jęczy coś, że musi iść do roboty, bo już 6 rano...

    OdpowiedzUsuń
  2. A nie mówiłem, że to brudasy?! A nie mówiłem?! :D

    OdpowiedzUsuń