niedziela, 30 sierpnia 2009

eeh

ekshibicjonizm internetowy czas rozpocząć

22 komentarze:

  1. Będę wiernym czytelnikiem ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No to teraz nie masz wyboru, tylko musisz pisać :) Albo nie wracaj ;) :P

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tam może z raz zerkne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja będę wpadać codziennie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja też będę tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  7. my tak siedzimy i patrzymy.. a chopakow jaknei było tak nei ma ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Narazie są w szoku zachłyśnieci zapachami otoczeniem i naganiaczami :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ale żeby się tym z nami nie podzielić
    nieładnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Dajcie spokój, chłopaki muszą się ogarnąć :D

    A tak przy okazji Tomku, w niedzielę masz nockę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja śmiem twierdzić, że ów Tomasz zapomniał lnika do założonego przez siebie bloga.
    Kogoś by to zdziwiło? ;)
    Czekam, czekesz, czeka, czekamy, czekacie, czekają.....

    OdpowiedzUsuń
  12. Śiwa się nimi zaopiekuje razem z Kriszną :D
    ...kurde ale ja im zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  13. "To co tu się wyprawia przechodzi ludzkie pojęcie, potem idziem znaleźć jakiś net."

    Wiadomość od "SiedzącegoNaKrześle" :)

    Dolecieli i żyją ;)

    Neta chyba nie znaleźli :/

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja już o tych słoniach sobie pomyślałam.... ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja się zastanawiam się czy macie jeszcze wungiel ;)???

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie, trochę koksu tylko zostało ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale jest kubełko jakby wungiel przywieźli ;0
    Ty stary budź sie....

    OdpowiedzUsuń
  18. Obudził się już :)
    powinien zaraz coś napisać ;) :D

    OdpowiedzUsuń